به وبلاگ کتابخانه علامه طباطبایی اسفرورین خوش آمدید

کتاب بوستان دانشمندان است.امام علی علیه السلام

۱۵ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

طرح کتابخوان مرداد97

۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۴:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کتابخانه علامه طباطبایی

دهه کرامت فرصت ارزشمندی برای تبیین اهمیت مقام ولایت است

فرا رسیدن هفته کرامت / از حضرت معصومه تا حضرت رضا(ع)

ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و برادر گرامیشان و آغاز هفته مبارک و میمون کرامت بر همگان تبریک می گویم .

دهه کرامت ،دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه(علیهالسلام) و پایانش با ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد . این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است.

مهربانی که جز در مورد امام حسین و حضرت زینب (علیهما‌السلام) سابقه ندارد.

دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان و الامقام و گرانقدر جهان می‌باشد.

تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش و ... است.

دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار بشوند.

دهه کرامت یادآور زهرا و زینب (علیهما‌السلام) است.

دهه کرامت یادآور تمام خوبی‌هاست. و یادآور جمال انسانی است.

اکنون اطلاعاتمان را در باره ی این بزرگواران بالا می بریم

امام صادق(ع)پیش از ولادت کریمه آل محمد(ص) فرمود: « خدا را حرمى است و آن مکه است ، امیرمؤمنان را حرمى است و آن کوفه است،و ما اهل بیت را حرمى است و آن قم است.بزودى بانویى به نام فاطمه از تبار من در آن جا دفن شود که هر کس به زیارتش بشتابد،بهشت بر او واجب مى گردد.

۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۹:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کتابخانه علامه طباطبایی

ویژه برنامه های دهه حجاب و عفاف کتابخانه اسفرورین به روایت تصویر

۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۶:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کتابخانه علامه طباطبایی

نشست اهمیت دهه کرامت

کتابخانه اسفرورین همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و و روز دختر نشستی اهمیت این دهه را در کتابخانه عمومی برای اعضای نوجوان کتابخانه برگزار نمود .و در این نشست کتابهایی در زمینه زندگانی حضرت معصومه و امام رضا (ع) معرفی گردید .

۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۶:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کتابخانه علامه طباطبایی

آغاز دھه کرامت بر ھمگان مبارک باد.

دھه کرامت، دھه اول ماه ذی العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه(علیھالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی الرضا(علیه السلام) می باشد.این دھه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاھیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دھه کرامت یادآور لطیف ترین علائق و مھر و وفاھای کم نظیر یک خواھر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است. مھر و وفایی که خواھر مھربان و دلداده را به ھجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است. مھربانی که جز در مورد امام حسین و حضرت زینب (علیھما السلام) سابقه ندارد. دھه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آھنین زنان بزرگ و بانوان و الامقام و گرانقدر جھان می باشد. تمام مفاھیم سازنده ای که ما در فرھنگ اسلامی داریم در این دھه تداعی می شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیھماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش و ... است. دھه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می توانند رھبری دل ھای صدھا میلیون مسلمان را در طی اعصار عھده دار بشوند. دھه کرامت یادآور زھرا و زینب (علیھما السلام) است. تمام مفاھیم سازنده ای که ما در فرھنگ اسلامی داریم در این دھه تداعی می شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیھماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش و ... است. دھه کرامت یادآور تمام خوبی ھاست. و یادآور جمال انسانی است. اکنون اطلاعاتمان را در باره ی این بزرگواران بالا می بریم امام صادق(ع)پیش از ولادت کریمه آل محمد(ص) فرمود: خدا را حرمى است و آن مکه است،امیرمؤمنان را حرمى است و آن کوفه است،و ما اھل بیت را حرمى است و آن قم است.بزودى بانویى به نام فاطمه از تبار من در آن جا دفن شود که ھر کس به زیارتش بشتابد،بھشت بر او واجب مى گردد.


۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۲:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کتابخانه علامه طباطبایی

ولادت حضرت معصومه سلام الله برهمگان تهنیت باد

۲۴ تیر ۹۷ ، ۰۸:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کتابخانه علامه طباطبایی

برگزاری مسابقه نقاشی عفاف و حجاب

۱۹ تیر ۹۷ ، ۱۷:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کتابخانه علامه طباطبایی

برپایی نمایشگاه کتاب حریم ریحانه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در کتابخانه اسفرورین

 

۱۹ تیر ۹۷ ، ۱۷:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کتابخانه علامه طباطبایی

هفته عفاف و حجاب

۱۹ تیر ۹۷ ، ۱۶:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کتابخانه علامه طباطبایی

معرفی کتاب کاش تو را می دیدم از سری کتابهای رضوی

۰۶ تیر ۹۷ ، ۱۷:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کتابخانه علامه طباطبایی